De basis van het Uitleensysteem.nl zijn de uitleningen.
Deze module zorgt voor de registratie van uw uitleningen.
Om het uitgeven van de artikelen eenvoudiger te maken is de module inventaris in het leven geroepen.
Hiermee zorgen we ervoor dat uw artikelen op één centrale plek bekend zijn, en de benodigde gegevens beschikbaar.
Met de CIM-module van Uitleensysteem.nl kunt u eenvoudig klantinteracties bijhouden en snel reageren op vragen en problemen.
Onze geavanceerde software zorgt voor een overzichtelijke werkvoorraad en efficiënte afhandeling.
Bij tijdelijke uitleningen kan het handig zijn om deze van tevoren te reserveren voor uw klant of medewerker.
Via de module reserveringen kunt u eenvoudig artikelen voor een bepaalde periode vastleggen.
Dit scheelt niet alleen in het beheren van de voorraad maar ook in de administratie bij het afhalen van de artikelen.
Selfservice verleent toegang aan de klant en/of medewerker.
Hierdoor kan de klant/medewerker eenvoudig zien welke artikelen door hem geleend zijn en reserveringen aanmaken.
Ideaal voor de klant die komt aanwaaien
Op uw servicedesk zet u een pc/tablet waarop de klant zijn/haar aanvraag kan doen.
Dit is een volledig afgeschermde omgeving, en scheelt u administratie.